SEMESTER UNDERBART

Hallo alla vänner




Nu äntligen som Gert Fylking säger är det semester o livet leker.  5 veckor för egen tid helt underbart............



Vad står på menyn en massa läckra saker ska ni vet men vi tar en vecka i sänder så känns det som om man
får ut mera av sin egen tid..   Vaknade 4 .50 av att det ösregnade hemma, somnade om och när jag  vaknade sen
så var det strålande sol, tog min vanliga morgonpromenad o det  var så skönt bara a den enkla känslan att man
var ledig går ej att beskriva..  Ska försöka göra lite nytta idag ändå fast jag är ledig ut i  sommarstugan o röja om man
får besök så är det skönt att de har en egen fristad att ta till.  Hursomhelst mina vänner ha en underbar sommar
o var rädd om Er men lev ut man lever bara en gång o det tänker jag ta till mig var så säker. Kramiz alla sötnosar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0