LÖRDAG MORGON

Morning alla mina vänner


Nu är det lördag men idag sviker förmodligen vädret, det är mulet o grått fast o andra sidan så är inte klockan så mycket.

Idag kommer Jenny min kompis på besök, vi ska bara ta det lugnt o en massa tjejsnack lär det ju bli.

Igårkväll såg jag en ryslig film som jag har på vhs den ä'r gammal men hemsk. Rutger Hauer har huvudrollen o han är

ju så bra på att spela. Men hoppsan nu tittar solen fram, måste göra ett ryck o stryka en massa kläder men det är bara

trevligt o så ska man dra på nå bra musik under tiden tror det blir Metallica idag. Sen får vi se vad som händer ikväll kan

hända att jag följer med Jenny till stan om det känns rätt då man vet aldrig hur man kan ändra sig när man har semester

jag tycker så mycket om att vara hemma här när det är sommar o den är ju så vansinnigt kort  vår sommar...




Sephrenia min katt sov ute i natt jag tror hon har en liten friare där, men det är ju bra att hon får vara ute i det fria.

Tills vi höres igen LOVE AND PIECE     KRAMAR FRÅN EN SEMESTERBRUD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0