EN SVENSK SOMMARDRÖM


JA då var det dags igen att skriva av sig lite.  Sommar sommr underbara sommar jag kan inte med ord beskriva

hur skön den är. Började min morgon med min promenad. hjälpte syrran med att hålla i stegen när hon skulle måla

taket i pappas hus. Sen gräsklippning o fixa runt buskar o så. Jag har ett underbart hus o fin tomt o framförallt jag är

ledig totalt i 5 veckor kan inte fatta att det är sant. När jag hade mitt BAGERI så jobbade jag i 6 år utan semester fattar

inte hur jag orkade snacka om fantomenbrud eller HUR




Sitter o drömmer om CAPRI igen vill dit o flirta lite, har fått hotellbiljetter av min son för 2 personer får se om jag hnner


utnyttja dem innan semestern är slut.



Ja nu ska jag ut o kolla lite i trädgården o börjar det att regna så ska jag gå loss i sommarstugan har mycket att göra där.



Ha det så underbart mina vänner o sköt om ER     




KRAMAR FRÅN EN BRUNBRÄND TJEJ MED KLÖS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0