Back into the forrest again

Hallå


Nu har jag varit hos Karin på hennes födelsedag. Det var jättemysigt hennes kompisar Rebecka med sonen Alvin.
Lotta med dottern Lisa, Anneli med sina barn Emma o Nils och  Madelene en tjej som hon jobbat med på försäkringskassan. Karin bjöd på gott fika o hon har
alltid så fint o städat man måste rycka upp sig efter ha sett hur fint hon har. Bra med såna besök så man får ta tag i
moppen.

Jag stannade kvar ett längre tag o Karin bjöd på hemgjord kycklingpaj med fetaost helt underbar.....



Hursomhelst en mysig dag. Sen åkte jag till icabutiken i Svartbyn o där runtikring håller de på att bygga om vägen
antar att det blir nån rondell det verkar ju var på VÄGMODET.

Imorrn ska jag baka bullar o kanske nåt annat gott för på torsdag åker jag till Råneå o jobbar lite. Man måste vara
lite smart även på semestern.

Kommentarer
Postat av: Grannen intill

Inte visste jag att du sysslade med blogg...;)

Verkar ju lite kul....

2008-07-23 @ 17:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0