Vem förtjänar den finaste julklappen av mig????





Ja det är en fråga som tyvärr Ni aldrig får nåt svar på. Men det blir en som kommar att få en fin sak av mig.
Annars allt väl idag. Jag kämpar med mina chokladbiskvier o mitt julstädande.. Hoja vad det är mycket man ska
hinna med, eftersom jag även ska åka till södra Sverige över julen så känns ju pressen ännu mera.

Hoppas att jag hinner skriva lite mera idag men som sagt jag ska ju även kolla på 24 med Jack Bauer så hur ska
en qvinna hinna med hur mycket som helst. Jag älskar Er ändå min underbara vänner. Ha en underbar helg o återigen
mina sötnosar som jobbar på Sillentium puss på ER o kämpa på ni vet att ni är bäst jag håller upp hatten för ER-

KRAMAR FRÅN SOLAN

Kommentarer
Postat av: Lisa

min sol! jag vill ju ha biskvier!

2008-12-10 @ 22:20:17
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: maria

mkt bra blogg sollan

ha en underbaar dag :)

god jul!

2008-12-14 @ 17:36:13
URL: http://mmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0