Full Fart Mot Julen

Ja då v ar det dags igen för detta evinnerliga stressande, känns som om man flippar ut nästan varje dag av allt stress

o jäkt.  Det är märkligt att man aldrig kan lära sig att dela upp bördorna. Men hursomhelst snart pyser jag iväg till min

son o snacka om att det ska bli skönt att komma bort. Helt underbart o bara få mysa o käka gott o promenera. Det

kommer ju även att bli en del shoppande men det hör ju till. Jag ska även på ett affärsmöte i Västerås om det nu inte

blir nån förändring..   Hoppas att man hinner fixa allt innan utan att bli helt utslagen.. Jag pratade med min chef igår

om att få ledigt imorron men jag skulle f å svar idag han kunde inte lova på stört. Fast han är hygglig så jag litar på

honom våran JOHN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0