UTVILAD O TAGGAD

Tjenare


Ja nu är det en ny vecka o denna gång är det vecka 33 som gäller. Jag har nu kämpat en vecka efter min långa semester.

Fick en massa kramar på jobbet det värmde mitt stora hjärta ska ni veta..  Det känns skönt att få in lite rutiner i vardagen

annars blir det ju ingen ordning som sagt. Denna vecka blir nog svår min kollega Lisa jobbar bar 3 dagar sen börjar hon

gå skola i LULEÅ o jag kommer o sakna henne enormt förtränger helt enkelt hur mycket.  Men som sagt hon är ung

o jag önskar henne allt gott.  Annars är det väl helt okey håller på med Norge pjojektet går i rätt slö hastighet p.g.a

lite annat som kommt emellan men det ska nog lösa sig. Jag är ju en fighter som ni alla vet som känner mig väl

jag är en vinnare o då ger man inte upp ....


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kommer sakna dej så jag dör!

2008-08-11 @ 16:30:47
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0