Onsdag och en bra väg in mot helgen som Gert säger

Ja då har vi snart avverkat halva veckan, det känns skönt. När jag tittar mig omkring ute på tomten så ser man ju

att det är dags att fixa lite. I min trädgård har jag en ungersk syren som inte mår så bra, för ett par år sen så slog åskan

ner  o den fick sig en ordentlig smäll. Men det ska vi fixa nu J-O ska såga ner det nästan till marken o då tar den nog fart 

igen sen. Det är märkligt vilka grova rötter den busken har. Som vanligt startade jag min morgon med min promenad

helt underbart o man släpper all oro.  Vet inte mycket om hur denna helg slutar, kanske man är duktig o putsar lite fönster och sen kanske man kan softa lite o käka nåt gott. Har man tur får man efterlängtat besök.....



Hursomhelst det har varit en underbar sommar o man känner sig utvilad o fräsch. Nya t ag på jobbet o mycket annat

roligt som jag håller på att ordna. Ja livet överraskar ibland o som sagt tänk som en VINNARE o DU BLIR EN

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag saknar dig redan, när ska vi äta å dricka vin?

2008-08-13 @ 19:54:53
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-08-13 @ 19:54:58
Postat av: Lisa igen

med andra ord så menar jag: när ska vi supa oss fulla och snacka strunt?

2008-08-13 @ 19:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0