HÖSTEN ÄR NU HÄR

Ja nu är det höst, jag tog en promenad idag på eftermiddagen o solen sken så fint. Steg upp urtidigt o började härja med

mina fönster i rummet. Tog fram mina fina turkosa linnegardiner som jag då började stryka, sen bakade jag morotsbröd

som sagt for fram som en galning fast klockan bara var drygt 07.00. Faktum är att jag tänker smartast när jag jobbar

som hårdast låter skumt men så är det¨. Huvudsaken är ju att man får fint eller hur o att man får till andra saker som

man funderar på......




Pratade med Helena o hon får en alltid på gott humör den tuffa tjejen gud vad jag gillar henne..

Idag är det en skön lördag som kan sluta hur bra som helst . Jobbar imorrn men börjar ju inte förrän kl 13.00


so what... Det är bara att knega på ska ut en sväng o resa snart så man behöver sina pengar som sagt.....
Lusthuset

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack underbara sol! Jag kommer att sakna dig en massa då jag slutar på jobbet. Du har hjälpt mig otroligt mycket i mitt liv och stöttat mej då jag haft det svårt på jobbet. Det är skönt att få vara med en människa som du sollan, en person som man känner sig bekväm med och du är så jäkla vettig. Vi ska hålla kontakten, var så säker, mej blir du inte av med i första taget;)

2008-08-10 @ 21:11:48
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0