Våren är här

Idag den 15 april känns det verkligen att våren är här solen lyser o fåglarna kvittrar

Vaknade tidigt med värsta huvudvärken kom ej iväg den tid som jag bestämmt tidigare men vid 08.30 drog jag iväg.


Känslan av att få rensa huvudet är enorm när man promenerar jämförbart med en stund vid vattnet


Läste en fin sak på morgonen som jag vill delge Er mina fina vänner



SANN VÄNSKAP

Sann vänskap bygger på acceptans av varandras olikheter. Det är olikheterna som bygger på helhetsbilden

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha ja han kanske får kedja fast mej, för jag ska bli URSNYGG i bikini. Nu jävlarnt. Jag får komma och hälsa på dig och så får vi gå en prommis=)

2008-04-21 @ 14:46:52
URL: http://lajsaminelli.blogg.se
Postat av: Lisa

Finns nästan ingen sann vänskap längre. Men du är SÖT sollan!

2008-04-22 @ 19:29:57
URL: http://lajsaminelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0